מכבי מובילה בשירותי בריאות מותאמים אישית

עפר גדנקן No Comments on מכבי מובילה בשירותי בריאות מותאמים אישית
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחד מערכיה המובילים של מכבי הוא מתן טיפול אישי מותאם ומונגש לכל פלחי האוכלוסייה. כאחת מהקופות המובילות בעיר, מכבי ממשיכה לפתח ולהרחיב את שירותי הבריאות בעיר אלעד בהתאמה לצרכים המקומיים. לאחרונה הורחבו שעות הפעילות לשירותים ייעודיים במרכז לבריאות האישה, נפתח שירות של רופא נשים למענה מידי ומהיר, נוספה עמדת קבלת קהל לשירותי משרד ומזכירות הניתנים בשעות מורחבות ובהתאמה לצרכי החברים במרכז הרפואי נחלת יצחק. מכלול השירותים של מכבי באלעד מספקים מענה רחב במגוון תחומי הבריאות, באופן זמין, נגיש וקרוב לבית. הרחבת השירותים בצורה שוטפת, מבטיחה נגישות מרבית וזמינות מקסימלית לטובת חברי מכבי בעיר אלעד.

כדי לספק לחברי מכבי את השירות הטוב ביותר, הצטרפו למכבי מתאם ומתאמת קשרי קהילה: ר' בנצי רז וגב' יטי גלזר, שתפקידם לתת מענה מיטבי לכל חברי מכבי בעיר באופן אישי ומסור. המתאמים מהווים נדבך חשוב ומרכזי בתפיסת השירות המערכתית של מכבי, ומסייעים בהנגשת השירותים לכלל האוכלוסייה.

את שירותי הרפואה בעיר מנהל ר' מרדכי שחורי, יחד עם המנהלת הרפואית ד"ר אילנית יבלון: "הרחבת שירותי הבריאות מהווה נדבך חשוב מאד בעשייה של מכבי ובהתאמה לצרכים המקומיים. אנו קשובים לצרכים העולים מהשטח ופועלים על מנת לספק את המענה המדויק והיעיל ביותר. אנו מברכים על פועלם של המתאמים, שעובדים במסירות אין קץ".

ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "מכבי, כארגון בריאות מוביל, חרטה על דגלה מתן שירותי בריאות מותאמים לצורכי האוכלוסייה המקומית. נמשיך לקדם את הערכים של מכבי הדוגלים במענה אישי, רפואה מותאמת ושירות מקצועי על ידי מיטב המומחים".



0 תגובות